Welcome to Ubuntu-MM Q&A, Ubuntu Linux ႏွင့္ ပတ္သက္သမွ် သိခ်င္တာ ေမးပါ။ မေမးခင္ ေမးၿပီးသား ရွိမရွိ ရွာပါ။ အေမးရွိၿပီး အေျဖမရွိေသးပါက ေမးခြန္းကို Vote ေပးခဲ့ပါ။

Categories

1 like 0 dislike
PlayOnLinux ကေန CS4 install လုပ္ေနရင္းနဲ႔ wine ကေန WindowXP Service Pack2 ေတာင္းလာလုိ႔ပါ။ ဘယ္လုိဆက္လုပ္ရမလဲ ခင္ဗ်။
related to an answer for: PSCS4 installation in PlayonLinux
asked in Beginner by (340 points)

2 Answers

0 like 0 dislike
 
Best answer

Linux မွာက Gimp သာလွ်င္ဆရာတစ္ဆူျဖစ္ေနေတာ့လည္းခက္သား Cs3 တို ့ဘာတို ့ေကာစမ္းျကည့္ေပါ့ တျခား app ေတြစမ္းၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့

Ubuntu အတြက္

Aftershot-pro
F-Spot
Pixeluvo (ဒီေကာင္ေလးကေတာ့ photoshop နဲ ့နဲနဲဆင္တယ္ psေလာက္ေတာ့မစံုဘူး)

 

answered by (970 points)
selected by
Pixeluvo က Trial Version ပဲ ရေသးတာလား ခင္ဗ်။ Full Version ရႏိုင္မလား ခင္ဗ်ာ။
0 like 0 dislike
answered by (3.7k points)
အဲ့ လင့္က္ ကေနထည့္တာေတာ့ မဟုတ္ဘူး ခင္ဗ်။ Software Centre ကေန PlayOnLinux ကုိ ေဒါင္းပီး အဲ့ထဲကေနမွ PSCS4 ကို ထည့္တာပါ။ .exe ဖုိင္ေတာင္းလာေတာ့ CS4 Extended အေခြရဲ႕ Photoshop .exe ဖုိင္ကုိ ညႊန္ေပးလုိက္တာ ေနာက္ဆံုး အေပၚကလုိ Service Pack2 ကို ေတာင္းလာပါတယ္။

က်ေနာ္ အကူအညီ ေတာင္းခ်င္တာက Ubuntu 14.04 မွာ အဆင္ေျပမယ့္ Photoshop ကုိ ညႊန္ၾကားေပးပါ။ က်ေနာ့္စက္က Acer Intel Pentium 2117 Processor 1.8 GHz, 2MB L3 cache ျဖစ္ပါတယ္။ 2 GB DDR3 Memory ပါ။ Ubuntu ကို လက္ကမခ်ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ေနပါတယ္။ Photoshop ေၾကာင့္ ဟုိဘက္ျပန္ျပန္ကူးကူးေနရတာ စိတ္မရွည္လုိ႔ပါ။ Gimp ကေတာ့ နည္းနည္းေဝးေနေသးလုိ႔ပါ။ Ubuntu Guru ႀကီး ကုိကုိရဲ နဲ႔ ဆရာအေပါင္း ကူညီမစၾကပါ။ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။