• Register
Welcome to Ubuntu-MM Q&A, Ubuntu Linux ႏွင့္ ပတ္သက္သမွ် သိခ်င္တာ ေမးပါ။ မေမးခင္ ေမးၿပီးသား ရွိမရွိ ရွာပါ။ အေမးရွိၿပီး အေျဖမရွိေသးပါက ေမးခြန္းကို Vote ေပးခဲ့ပါ။

Window XP Service Pack 2 ေတာင္းေနလုိ႔ ဘယ္လုိလုပ္ရမလဲ ခင္ဗ်

1 like 0 dislike
PlayOnLinux ကေန CS4 install လုပ္ေနရင္းနဲ႔ wine ကေန WindowXP Service Pack2 ေတာင္းလာလုိ႔ပါ။ ဘယ္လုိဆက္လုပ္ရမလဲ ခင္ဗ်။
related to an answer for: PSCS4 installation in PlayonLinux
asked Mar 31, 2015 in Beginner by zoxzinmin (340 points)

2 Answers

0 like 0 dislike
 
Best answer

Linux မွာက Gimp သာလွ်င္ဆရာတစ္ဆူျဖစ္ေနေတာ့လည္းခက္သား Cs3 တို ့ဘာတို ့ေကာစမ္းျကည့္ေပါ့ တျခား app ေတြစမ္းၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့

Ubuntu အတြက္

Aftershot-pro
F-Spot
Pixeluvo (ဒီေကာင္ေလးကေတာ့ photoshop နဲ ့နဲနဲဆင္တယ္ psေလာက္ေတာ့မစံုဘူး)

 

answered Apr 18, 2015 by Shwe Tun (970 points)
selected Jan 5 by zoxzinmin
Pixeluvo က Trial Version ပဲ ရေသးတာလား ခင္ဗ်။ Full Version ရႏိုင္မလား ခင္ဗ်ာ။
0 like 0 dislike
answered Mar 31, 2015 by kokoye2007 (3,670 points)
အဲ့ လင့္က္ ကေနထည့္တာေတာ့ မဟုတ္ဘူး ခင္ဗ်။ Software Centre ကေန PlayOnLinux ကုိ ေဒါင္းပီး အဲ့ထဲကေနမွ PSCS4 ကို ထည့္တာပါ။ .exe ဖုိင္ေတာင္းလာေတာ့ CS4 Extended အေခြရဲ႕ Photoshop .exe ဖုိင္ကုိ ညႊန္ေပးလုိက္တာ ေနာက္ဆံုး အေပၚကလုိ Service Pack2 ကို ေတာင္းလာပါတယ္။

က်ေနာ္ အကူအညီ ေတာင္းခ်င္တာက Ubuntu 14.04 မွာ အဆင္ေျပမယ့္ Photoshop ကုိ ညႊန္ၾကားေပးပါ။ က်ေနာ့္စက္က Acer Intel Pentium 2117 Processor 1.8 GHz, 2MB L3 cache ျဖစ္ပါတယ္။ 2 GB DDR3 Memory ပါ။ Ubuntu ကို လက္ကမခ်ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ေနပါတယ္။ Photoshop ေၾကာင့္ ဟုိဘက္ျပန္ျပန္ကူးကူးေနရတာ စိတ္မရွည္လုိ႔ပါ။ Gimp ကေတာ့ နည္းနည္းေဝးေနေသးလုိ႔ပါ။ Ubuntu Guru ႀကီး ကုိကုိရဲ နဲ႔ ဆရာအေပါင္း ကူညီမစၾကပါ။ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။