• Register
Welcome to Ubuntu-MM Q&A, Ubuntu Linux ႏွင့္ ပတ္သက္သမွ် သိခ်င္တာ ေမးပါ။ မေမးခင္ ေမးၿပီးသား ရွိမရွိ ရွာပါ။ အေမးရွိၿပီး အေျဖမရွိေသးပါက ေမးခြန္းကို Vote ေပးခဲ့ပါ။

How to configure LAMP !!!

1 like 0 dislike
LAMP မွာ Wordpress ထည့္ျပီး တျခား ကြန္ပ်ဴတာေတြကေန ဘယ္လိုယူသံုးရပါလည္းခင္ဗ်ာ

LAMP install လုပ္ပံုနဲ႔ Wordpress ကို LAMP မွာ install လုပ္ပံုေတြကိုသိခ်င္ပါတယ္။
asked Mar 19, 2015 in Server by Shwe Tun (970 points)

2 Answers

0 like 0 dislike
 
Best answer
HOW TO! I am just a beginner. Bro, with all respects, there are too many ways to install LAMP stack. But i would go on a way that i used to. ပထမဦးဆံုးေနနဲ႔ tasksel ဆိုတဲ့ app ကို install လုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။
 
***To Install tasksel***
sudo apt-get update && sudo apt-get install tasksel
Then, Terminal မွာ sudo tasksel လို႔ရုိက္လိုက္ပါ။ အဲဒီမွာ LAMP component အျပင္ အျခား Server components ေတြကို Install လုပ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ LAMP Server Installation ျဖစ္ပါတယ္။ MYSQl က password ထည့္ေပးရပါမယ္။
 

To Install Wordpress!
ပထမဦးဆံုး အေနနဲ႔ Wordpress tar ကို download ဆြဲပါ။ >>>> www.wordpress.org (or) >>>> http://wordpress.org/latest.tar.gz You can download by your options. ေနာက္အဲဒီ wordpress tar extension ကို Desktop ေပါမွာ extract လုပ္လိုက္ပါ။ ေနာက္အဲဒီ extract လုပ္ထားတဲ့ file ကို /var/www/html/ ကုိ copy ကူးလိုက္ပါ။ ျပီးရင္wordpress အတြက္ Database ေဆာက္ဖို႔လိုအပ္တဲ့ component တစ္ခု ျဖစ္တယ့္ SQL buddy ကို install လုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။

To Download Sqlbuddy!
wget https://github.com/calvinlough/sqlbuddy/raw/gh-pages/sqlbuddy.zip
ေနာက္အဲဒီ mysql zip extension ကို Desktop ေပါမွာ extract လုပ္လိုက္ပါ။ ေနာက္အဲဒီ extract လုပ္ထားတဲ့ file ကို /var/www/html/ ကုိ copy ကူးလိုက္ပါ။ ျပီးရင္ မိမိ web browser မွာ ရုိက္ပါ၊
http://youripaddress/sqlbuddy
ေနာက္sqlbuddy မွာ Database တစ္ခုေဆာက္ပါ။ ျပီးရင္ ထိုDatabase မွာ username နဲ႔ password ကို create လုပ္ပါ။

***To work with wordpress***
Web Browser မွာ http://youripaddress/wordpress လို႔ရုိက္လိုက္ပါ၊ မိမိsqlbuddy မွာ create လုပ္ထားတဲ့ Database name နဲ႕ Username နဲ႕ Password ေတြကို အဲဒီwordpress မွာထည့္ေပးပါ၊ ျပီးရင္ေနာက္တဆင့္အေနနဲ႕က wp-config.php ကို create လုပ္ေပးဖို႕ပါ၊  

***To Create wp-config.php***
sudo vi /var/www/html/wordpress/wp-config.php
 ျပီးေတာ့ wordpress မွာျပထားတဲ့ code ေတြကိုထို wp-config.php file ထဲသို႕ကူးထည့္ေပးပါ။ အဲဒီ Step ျပီးရင္ေတာ့ wordpress ကိုinstall လုပ္ခဲ့ျပီးပီျဖစ္ပါတယ္။ ျပီးရင္မိမိ create လုပ္ထားခဲ့တဲ့ username and password နဲ႕oင္လုိ႕ရပါတယ္။

 သူမ်ားစက္ကေန wordpress ကိုလွမ္းၾကည့္ရန္ အတြက္ကေတာ့ သူမ်ား browserမွာ http://youripaddress/wordpress ############################################
Hope You Enjoy It!!! Just Sharing! Pls forgive me if my explanation doesn't fit for you much.
answered Mar 20, 2015 by KyawSithu (440 points)
selected Mar 26, 2015 by Shwe Tun
0 like 0 dislike
ဒါေတြကေတာ့ Ubuntu မွာ LAMP သြင္းတဲ့ပုံေတြနဲ႔ Wordpress သြင္းပုံလင့္ခ္ ေတြပါ။

https://www.liberiangeek.net/2014/10/install-wordpress-ubuntu-14-10-lamp-support/

https://www.liberiangeek.net/2014/10/install-apache2-php-mysql-support-lamp-ubuntu-14-10/

https://www.howtoforge.com/how-to-install-wordpress-on-ubuntu-14.04-lamp

http://howto.blbosti.com/2010/02/4-easiest-ways-to-install-lamp-server-on-ubuntu/

ဒါေပမယ့္ Desktop မွာ Wordpress ပဲစမ္းခ်င္တာဆိုရင္ Lamp သြင္းတာထက္ XAMPP ေတြ WAMPP ေတြပဲ သြင္းေစခ်င္ပါတယ္။ LAMP သြင္းၿပီး ျပန္ျဖဳတ္ရင္ Dependency ေတြက်န္ေနႏိုင္သလို အကုန္ရွင္းေအာင္လည္း ျဖဳတ္ရခက္ပါလိမ့္မယ္။

Lamp Stack ကိုသုံးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ LAMP ကို သူ႔ Library ေအာက္မွာပဲ သီးသန္႔ထားမွာမို႔လို႔ Dependency လည္း ျပသနာ မျဖစ္သလို ျဖဳတ္ရလည္းလြယ္ပါတယ္။ Wordpress ပဲေလ့လာမွာ Website ကိုစက္ထဲမွာပဲ စမ္းၾကည့္ရုံပဲဆို ဒါေလးပဲ သုံးဖို႔ အႀကံေပးပါရေစ။

http://howto.blbosti.com/2010/02/4-easiest-ways-to-install-lamp-server-on-ubuntu/
answered Mar 20, 2015 by kokoye2007 (3,690 points)