• Register
Welcome to Ubuntu-MM Q&A, Ubuntu Linux ႏွင့္ ပတ္သက္သမွ် သိခ်င္တာ ေမးပါ။ မေမးခင္ ေမးၿပီးသား ရွိမရွိ ရွာပါ။ အေမးရွိၿပီး အေျဖမရွိေသးပါက ေမးခြန္းကို Vote ေပးခဲ့ပါ။

How to resize mount point partition in ubuntu 14.05?

1 like 0 dislike
asked May 7, 2015 in Beginner by ko kophyo (340 points)

2 Answers

0 like 0 dislike
 
Best answer
use live cd and gparted
answered May 7, 2015 by kokoye2007 (3,690 points)
selected May 8, 2015 by ko kophyo
0 like 0 dislike
answered Oct 10, 2015 by Pyaephoe Thihaoo (520 points)